تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مقایسه کیفیت هوای تهران از سال 92 تا 95

کد خبر: ۴۵۱۶۷۶

۱۶۳  بازدید

مقایسه کیفیت هوای تهران طی مدت ۱۰ ماهه اول سال های ۹۲ تا ۹۵ نشان می‌دهد که کیفیت هوای تهران روند رو به رشدی داشته است.

خبرگزاری مهر: به نقل از پایگاه اطلاع رسانی محیط زیست، با توجه به مقایسه کیفیت هوای تهران در سال های ۹۲ و ۹۵ مشخص شد طی مدت مشابه تا ۱۰ دی ماه روند کیفیت هوای تهران روند رو به رشدی داشته است.

بنا بر این جدول، تعداد روزهای پاک در سال ۹۲ نسبت به مدت مشابه سال ۹۳ از سه روز پاک به ۱۵ روز پاک افزایش یافته است .
 
همچنین طی این مدت ، تعداد روزهای سالم از ۱۷۲ به ۲۱۱ روز افزایش یافته است. این در حالی است که تعداد روزهای ناسالم برای گروههای حساس از ۱۰۲ به ۵۳ روز کاهش یافته است .

همچنین تعداد روزهایی که هوای تهران برای کلیه گروههای جامعه ناسالم بوده است از ۹ روز به ۷ روز کاهش یافته است. این اعداد و ارقام بیانگر آن است که اقدامات و تصمیمات دولت منجر به بهبود کیفیت هوا از ۹۲ تا کنون شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مقایسه کیفیت هوای تهران از سال 92 تا 95»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..