تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اظهارنظر نایب رییس مجلس درباره «۹ دی»/ انتقاد از برنامه‌های رسانه ملی+تصویر

ساعت24-نایب رییس مجلس شورای اسلامی در توئیتی نسبت به برنامه‌های صداوسیما درباره «۹ دی» انتقاد کرد.

علی مطهری که پس از فعالیت‌های گسترده در شبکه‌های مجازی، اخیراً فعالیت‌های مجازی خود در توئیتر نیز آغاز کرده، در توئیتی نسبت به برنامه‌های صداوسیما درباره ۹ دی انتقاد کرد.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی در این توئیت تاکید کرد: برنامه‌های صداوسیما درباره «۹ دی» به گونه‌ای بود که گویی مایل است با تحریک طرف مقابل حوادث سال ۸۸ تکرار شود.

مطهری روز گذشته نیز در توئیت دیگری با اشاره به اشتباهات هر دو طرف انتخابات سال ۸۸ نوشت: «۹ دی» روزی است که مردم ایران قطع‌نظر از خطاهای دو طرف حوادث سال ۸۸ برای حفظ اساس انقلاب اسلامی به میدان آمدند.

مطهری

ایلنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اظهارنظر نایب رییس مجلس درباره «۹ دی»/ انتقاد از برنامه‌های رسانه ملی+تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..