تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیم کشاورز علی آباد قهرمان لیگ برتر فوتبال گلستان شد

به گزارش خبرنگار مهر، هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان گلستان عصر جمعه برگزار شد و در مهم‌ترین دیدار تیم عقاب گنبد میزبان دارایی گز بود که این رقابت با تساوی یک بر یک پایان یافت.

با توجه به توقف تیم عقاب گنبد، تیم کشاورز علی آباد که در این هفته استراحت داشت در فاصله یک هفته مانده به پایان مسابقات، عنوان قهرمانی را از آن خود کرد تا جواز حضور در فصل آینده رقابت‌های زیرگروه فوتبال کشور را به دست آورد.

در دیگر دیدارهای این هفته، استقلال بندرگز سه بر صفر از سد تیم شهید آسیابی کلاله گذشت، پرسپولیس آق قلا هفت بر دو تیم شاهین بندرگز را شکست داد و استقلال کردکوی با یک گل بر قزاق گرگان غلبه کرد.

در جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال استان گلستان در پایان هفته هفدهم، تیم کشاورز علی آباد با ۳۴ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های استقلال بندرگز با ۳۰ امتیاز و عقاب گنبد با ۲۹ امتیاز در مکان‌های دوم و سوم قرار دارند.

تیم‌های دارایی گز با ۲۱ امتیاز، شهید آسیابی کلاله با ۱۹ امتیاز و شاهین بندرگز با ۱۵ امتیاز به ترتیب در مکان‌های چهارم تا ششم قرار دارند.

همچنین تیم‌های پرسپولیس آق قلا با ۱۳ امتیاز، قزاق گرگان با ۱۱ امتیاز و استقلال کردکوی با ۱۰ امتیاز در رده‌های هفتم تا نهم ایستاده‌اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیم کشاورز علی آباد قهرمان لیگ برتر فوتبال گلستان شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..