تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشکیل بانک اطلاعات فارغ التحصیلان مدارس صدرا ضروری است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری،  حجت‌الاسلام حسن بت شکن در نشست مدیران مدارس صدرا گفت: استفاده از اساتید با تجربه در گفتمان های دینی در مدارس از اهداف اصلی است و با وجود کمی اعتبارات سعی شده بهترین اساتید انتخاب و معرفی شوند.

وی افزود: اعتبارات ویژه گفتمان های دینی باید به صورت متمرکز هزینه شود و با این کمی اعتبارات موجود و توزیع آن در تمامی شهرستان ها، فعالیت های خوب و تأثیر گذاری را نمی توانیم برنامه ریزی کنیم.

وی ادامه داد: در بحث اجرای گفتمان های دینی ما باید یک هزار نفر روز گفتمان دینی را برگزار کنیم و با توجه به اینکه تعداد دانش آموزان مدارس صدرا در استان ۴۵۱ نفر هستند، تقریبا با اجرای دو گفتمان این خواسته محقق می‌شود و در اولین فرصت اعتبار این برنامه ها تخصیص داده می‌شود و این گفتمان ها به صورت متمرکز برگزار می شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشکیل بانک اطلاعات فارغ التحصیلان مدارس صدرا ضروری است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..