تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فتنه گران در بین ملت ایران جایی ندارند/راه نفوذ فتنه گران را با بیداری و بصیرت ببندیم

ساعت: 20:22 منتشر شده در مورخ: 1395/10/10 شناسه خبر: 993690

امام جمعه شبستر گفت:در حالی که خود آمریکا می گوید ایران در برجام به نتیجه نرسیده چرا در داخل می گویند ما از برجام نتیجه گرفته ایم و در این مسیر همه باید اتحاد داشته باشند و راه نجات این ملت اقتصاد مقاومتی و تبعیت از دستورات رهبری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  شبسترنیوز،حجت الاسلام محمدزاده در خطبه های نماز جمعه این هفته شبستر با تاکید بر اهمیت نماز نماز گفت:نماز ستون دین است و کسی که نماز می گذارد دیگر نباید فتنه گری ،دزدی ،رباخوراری نماید.

امام جمعه شبستر با اشاره به بزرگذاشت حماسه نه دی اظهارکرد:دشمن و فتنه گران در فتنه ۸۸ می خواستند  زحمات خون شهدا و ملت انقلابی را نادیده بگیرند و در این راستا زمینه را فراهم کرده و با اندیشه پوچ خود می خواستند حکومت آمریکایی را در ایران برپا کنند.

وی ادامه داد:دشمن فکر می کرد که چون انقلاب از عاشورای حسینی برپا شده پس می تواند در عاشورا انقلاب را از بین ببرد در حالی که کورخوانده اند و چرا که نمی توان انقلاب اسلامی را که برخاسته از خیمه امام حسین(ع)  است ،از بین برد ، و ملت با بیداری خود اجازه نخواهند داد که این خیمه انقلاب بسوزد.

محمدزاده در بخش دیگر سخنان خود با تاکید بر مشخص شدن موضع مسلمانان تصریح کرد:کسانی که خود را مسلمان می دانند باید وضعیت خودشان را مشخص کنند که آیا در صف یزید و یا در صف اهل بیت ،امام حسین(ع) و ولایت فقیه هستند.

وی اضافه کرد:مردم برای انقلاب اسلامی زحمت کشیده اند و با بصیرت این ملت بود که فتنه گران برای همیشه به زباله دان تاریخ سپرده شدند  و پیامبراکرم(ص)،حامیان ولایت فقیه و کسانی که از اسلام دفاع می کنند را  با خیر یاد خواهند کرد .
امام جمعه شبستر با اشاره به انتخابات پیش رو عنوان کرد:در انتخابات باید به کسانی رای داده شود که موضع های خود نسبت به خط رهبری و فتنه را اعلامم کرده اند و در شان جایگاه مورد نظر هستند.

وی با اشاره به ارسال نامه سی نفر از ضد انقلاب ها به رئیس جمهور جدید آمریکا و درخواست اعمال تحریم های بیشتر بر علیه نظام جمهوری اسلامیاظهار داشت:اینان به ملت خیانت می کنند و مرگ بر این چنین افرادی باد و این افراد باید بدانند که جایی برای فتنه گران در این ملت نبوده و نخواهد بود.

محمدزاده با اشاره به موضوع برجام و اینکه می گویند ما با اجازه رهبری پیش رفتیم تصریح کرد:چرا اکنون دروغ گفته و بر گردن رهبری می اندازند مگر رهبری نگفتند که من بر این مذاکرات خوشبین نیستم.

وی افزود:در حالی که خود آمریکا می گوید ایران در برجام به نتیجه نرسیده چرا در داخل می گویند ما از برجام نتیجه گرفته ایم و در این مسیر همه باید اتحاد داشته باشند و راه نجات این ملت اقتصاد مقاومتی و تبعیت از دستورات رهبری است.

خطیب جمعه شبستر در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به سالروز شهادت شیخ نمر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شهرستان شبستر خاطرنشان کرد:باید نگذاریم خون شهدا پایمال شود و با بیداری و بصیرت راه نفوذ فتنه گران را ببندیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فتنه گران در بین ملت ایران جایی ندارند/راه نفوذ فتنه گران را با بیداری و بصیرت ببندیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..