تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تساوی کیمیای اسفراین در برابر تیم میزبان

ساعت: 20:08 منتشر شده در مورخ: 1395/10/10 شناسه خبر: 993018

تیم فوتسال بانوان کیمیا نماینده استان در لیگ دسته یک فوتسال بانوان در آخرین بازی خود در مرحله گروهی به تساوی رضایت داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپهرآیین، مربی تیم فوتسال بانوان کیمیا با اشاره به اینکه کیمیا در آخرین بازی خود به مصاف تیم کوهدشت لرستان میزبان رقابت ها رفت، افزود: کیمیا در این بازی به تساوی 2-2 رضایت داد.

زهرا حاتمی، افزود: شیرین حسینی هر 2 گل این بازی را به ثمر رساند که با این تساوی و کسب یک امتیاز از این بازی، کیمیا با 5 امتیاز در جایگاه دوم گروه قرار دارد.

وی خاطر نشان کرد: تیم کیمیا 3 بازی خود در این دور را انجام داده است و باید منتظر نتایج بازی های باقی مانده سایر تیم ها بماند.

شهروند ساری، کوهدشت لرستان، شاهد فسای شیراز، توپا مونوجان کرمان و کیمیای اسفراین از تیم های گروه سوم مرحله مقدماتی لیگ دسته یک فوتسال هستند که در کوهدشت رویاروی یکدیگر قرار گرفتند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تساوی کیمیای اسفراین در برابر تیم میزبان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..