تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایمان، اتحاد، بصیرت ،حضور وعمل به موقع از عوامل خنثی ساز فتنه ها است

ساعت: 20:05 منتشر شده در مورخ: 1395/10/10 شناسه خبر: 993455

امام جمعه شیروان گفت : فتنه و فتنه گری پایان نیافته وبرای خنثی سازی فتنه ها همواره باید با ایمان ،اتحاد ، بصیرت ، حضور وعمل به موقع داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی شیروان ،حجت الاسلام حسین کوثری در خطبه های نمازجمعه این هفته شیروان پیروی از هوای نفسانی ،بدعت گذاری در حکم خدا ، پیروی از بزرگان وسران فتنه بصورت کورکورانه، پراکندگی ،تفرقه نیروهای خودی و ستایش و شعار های فریبنده از سران فتنه را از ریشه وعوامل  فتنه وفتنه گری  دانست .

خطیب جمعه شیروان با قدردانی از حضور پرشور  مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی در گرامی داشت روز بصیرت ومیثاق با ولایت گفت: مردم در 9 دی با دیگر وفاداری، بصیرت، ولایت‌مداری وهوشیاری خود را در دفاع از ولایت، ارزش‌های انقلاب اسلامی و اسلام  را ثابت کردند.

کوثری با اشاره به سالروز ابلاغ پیام تاریخی امام (ره)به گور باچف گفت :این پیام در حقیقت به همه سران زور و تزویر و پیروان مکاتب ساختگی وایدئولژی های پوشالی مادی است .که باید بدانند دنیای مادی و مادیگرایانه همانگونه که شوروی سابق را برهم زد، ایالات امریکا هم به این درد مبتلا می شود .

انتهای پیام / م الف

 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایمان، اتحاد، بصیرت ،حضور وعمل به موقع از عوامل خنثی ساز فتنه ها است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..