تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تکلیف شکوری در سایپا فردا مشخص می شود

تکلیف ادامه بازی مدافع باتجربه تیم فوتبال سایپا در این تیم، فردا مشخص می شود.  

تکلیف شکوری در سایپا فردا مشخص می شودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دقایقی قبل برخی رسانه ها از قرار گرفتن ابراهیم شکوری مدافع باتجربه تیم فوتبال سایپا در فهرست نفرات مازاد این تیم برای نیم فصل دوم خبر دادند.

غیبت شکوری در تمرین امروز سایپا که بعد از چهار روز تعطیلی برگزار شد، احتمال قرار گرفتن وی در فهرست خروجی نارنجی پوشان پایتخت را افزایش داد. 

 کاپیتان دوم تیم سایپا در گفت و گویی کوتاه با خبرنگار ما اظهار داشت: از قرار گرفتن نامم در لیست خروجی سایپا اطلاعی ندارم. با توجه به تعطیلی تمرینات سایپا در روزهای اخیر صحبتی هم با سرمربی تیم نداشته ام. 

وی افزود: قرار است فردا با مسئولان باشگاه و حسین فرکی درباره وضعیتم صحبت کنم. تا پایان لیگ هفدهم با سایپا قرارداد دارم و باید ببینم وضعیتم به کجا می رسد. به هر حال تکلیف من برای ادامه حضور در این تیم فردا مشخص می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تکلیف شکوری در سایپا فردا مشخص می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..