تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کارن همایونفر ساخت موسیقی «آذر» را شروع کرد

فرهنگ > سینما - کارن همایونفر ساخت موسیقی فیلم سینمایی «آذر» به تهیه‌کنندگی نیکی کریمی و کارگردانی محمد حمزه‌ای را آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، صداگذاری «آذر» توسط پرویز آبنار در مراحل پایانی قرار دارد و به‌تازگی کارن همایونفر که تا کنون ساخت موسیقی بیش از ۴۰ فیلم سینمای ایران را برعهده داشته است، آهنگسازی این فیلم را آغاز کرده است.

همچنین طی چند روز آینده نسخه‌ی نهایی «آذر» برای بازبینی هیئت انتخاب به دفتر جشنواره‌ی فیلم فجرتحویل داده می‌شود.

فیلمنامه‌ی «آذر» را احسان بیگلری با همکاری پریسا هاشم‌پور نوشته و در خلاصه داستان مختصر این فیلم آمده است: «ادامه‌ی زندگی بهای سنگینی دارد»!

در این فیلم نیکی کریمی، حمیدرضا آذرنگ، هستی مهدوی، فرید سجادی‌حسینی، مهران نائل، شیرین آقاکاشی، مائده طهماسبی، پریسا هاشم‌پور، مانیا علیجانی و لیلا زارع با حضور پژمان جمشیدی و هومن سیدی به ایفای نقش می‌پردازند.

58244




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کارن همایونفر ساخت موسیقی «آذر» را شروع کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..