تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقاد بازیکن نفت از داور در دیدار با سپاهان

به گزارش افکارنیوز،

آرش رضاوند در خصوص پیروزی تیمش و صعود به فینال جام حذفی گفت: بازی خیلی خوبی بود تماشاگران هم بازی خوبی را دیدند با این حال ما مستحق بودیم پیروز شویم و به فینال صعود کنیم. ‌درگیری نبود بیشتر سر پنالتی صحبت‌هایی شد و هیجان بازی این مسائل را رقم زد البته من در بطن ماجرا نبودم.

وی در خصوص پیش‌بینی‌اش از دیگر تیم صعود کننده به فینال گفت: ‌فرقی نمیکند ما بازی قبل استقلال را شکست دادیم و در این بازی هم سپاهان را بردیم اگر می‌خواهیم قهرمان شویم باید هر تیمی را ببریم. در سه چهار اخیر سه چهار جام از دست داده‌ایم و در فینال برای قهرمانی می‌رویم.

رضاوند با انتقاد از داوری این بازی گفت: نمی‌د انم داوری به خاطر پنالتی که به سودمان اعلام کرد یا به خاطر هواداران رقیب در موقعیت‌های 50 -50 به سود سپاهان سوت می‌زد به هر حال ما پیروز شدیم و به فینال رفتیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقاد بازیکن نفت از داور در دیدار با سپاهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..