تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توقف فروش مجوز طرح ترافیک تا اطلاع ثانوی

به گزارش افکارنیوز،

مصطفی قنبرنژاد از توقف خدمات فروش مجوز طرح ترافیک روزانه  و هفتگی به شهروندان تهرانی خبر داد.

قنبرنژاد در این خصوص گفت: به دستور دکتر مازیار حسینی، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و به منظور تمهیدات لازم برای کاهش آلودگی تهران و حفظ سلامتی شهروندان، خدمات فروش مجوز تردد روزانه و هفتگی طرح ترافیک تهران در سایت اینترنتی و فروش از طریق تلفن همراه تا اطلاع ثانوی متوقف شده است.

قنبرنژاد همچنین با اشاره به اینکه تاکنون حدود 45 هزار متقاضی حقیقی و حقوقی مشخصات خودروی خود را برای اخذ مجوز طرح ترافیک سالانه در سایت این مرکز ثبت کرده و کد پیگیری دریافت کردند، گفت: فرصت ثبت نام در سایت این مرکز برای دریافت طرح ترافیک سالانه تا 15 دی ماه است و این تاریخ تمدید نخواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توقف فروش مجوز طرح ترافیک تا اطلاع ثانوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..