تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری 9 عضو یک باند تروریستی در تونس

کد خبر: ۴۵۱۶۱۲

۲۰۳  بازدید

وزارت کشور تونس امروز از دستگیری اعضای یک باند تروریستی وابسته به گروه «أنصار الشریعه» در نزدیکی پایتخت این کشور خبر داد.

خبرگزاری فارس: وزارت کشور تونس در بیانیه‌ای اعلام کرد که تیم تحقیقات و بازرسی ملی در استان منوبه روز چهارشنبه 28 دسامبر سال 2016 موفق شد یک باند تروریستی متشکل از 9 تکفیری وابسته به گروه تروریستی «أنصار الشریعه» را بازداشت کند.

در این بیانیه اشاره شده است که اعضای این باند بین 28 تا 34 سال سن دارند و تیم تحقیقات و بازرسی همچنین به آرشیو اطلاعات این باند دست پیدا کرده‌ است که حاوی چند قطعه فیلم ویدیوئی است که نشان می‌دهد اعضای این باند در یکی از مناطق کوهستانی در حال آموزش هستند و همچنین با گروه‌های تروریستی در مناطق تنش‌زا در ارتباط بوده‌اند.

همچنین تصاویری از نشست‌های محرمانه این گروه با مشارکت اعضای این باند به همراه سلیم القنطری و خطبه‌های تحریک‌آمیز بدست آمد.

سلیم القنطری مرد شماره دو گروه تروریستی أنصار الشریعه است که در زندان تونس بسر می‌برد و به 8 سال و 6 ماه حبش محکوم شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری 9 عضو یک باند تروریستی در تونس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..