تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با حضور مردم آتش فتنه به خاکستر تبدیل شد + فیلم

خطیب جمعه ملارد :

امام جمعه ملارد گفت: روز نهم دی روز بصیرت و بیعت مردم ایران با ولایت فقیه است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه ملارد گفت: مردم با بصیرت و مجاهدت طرحی که دشمن برای براندازی این انقلاب برنامه ریزی کرده بود را خنثی کردند تا آتش فتنه به خاکستر تبدیل شود.

وی افزود: راهپیمایی 9 دی سال 88 امتحان بسیار خوبی برای ملت ایران بود و آحاد جامعه از این آزمون سربلند بیرون آمدند.

حجت الاسلام حسینی گفت: بیعت حقیقی و دائمی و برائت از دشمنان داخلی و خارجی مهم ترین پیام شرکت کنندگان در این اجتماع بود.

وی گفت: تحریم هایی که استکبار جهانی به ناحق در حق مردم ایران روا داشت ناشی از چراغ سبز فتنه گران در کشور بود اما دشمنان بدانند اگر بخواهند به انقلاب ضربه ای وارد کنند با تو دهنی محکم مردم ایران روبرو خواهند شد.

امام جمعه ملارد افزود: بصیرت 9 دی از الزامات جامعه امروز است چرا که می تواند جلوی شکل گیری فتنه های بعدی را بگیرد و مردم را نسبت به امور آگاه کند. 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با حضور مردم آتش فتنه به خاکستر تبدیل شد + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..