تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مردم همیشه در صحنه هستند + فیلم

خطیب جمعه ورامین :

خطیب نمازجمعه ورامین با اشاره به حضور پرشکوه مردم درمراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در سراسر کشور گفت : دیروز ایرانیان در تمام استانها و شهرستانها نشان دادند که هرگز فتنه و فتنه گران را فراموش نخواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، حجت الاسلام سید محسن محمودی درخطبه دوم نماز جمعه امروز ورامین با قدردانی از حماسه‌ آفرینی های مردم افزود:  مردم همیشه در صحنه هستند و از انقلاب اسلامی  خود ، پاسداری می کنند اما چرا برخی از مسئولان از گرامیداشت حماسه 9 دی نگران هستنند.

وی اظهار داشت : کسانی که اسناد جنایات فتنه 88 را دیده اند می دانند این فتنه ، حاصل تلاش های دشمن بود و در برابر این فتنه حساب شده حماسه 9 دی رخ داد که تمام تلاش دشمن را خنثی کرد.

امام جمعه ورامین  عناصر ماندگاری انقلاب  را ، اسلام ، ولایت ، مردم  و نه گفتن به استکبار توصیف کرد و گفت : تنها حقایقی که فتنه را خنثی کرد رهبری و مردم بودند، فتنه گران در پی ضربه زدن به ولایت بودند و حلقه وصل ولایت و مردم را هدف قرار داده بودند.

حجت السلام محمودی افزود: می خواستند 9 دی را به فراموشی بسپارند اما دیروز شکوه جمعیت را دیدید واجتماع با شکوه مردم نشان داد که مردان وزنان ایرانی  هرگز صحنه را خالی نخواهند کرد.

خطیب نماز جمعه ورامین با بیان اینکه ما از نفوذ برخی متهمان و ساکتان فتنه در دستگاه ها نگرانیم و این اقدام دولت را قابل توجیه نمی دانیم گفت: پیام مهم 9 دی هوشیاری در برابر فتنه ها ی جدید است ،امروز افرادی می خواهند حساسیت ملت ایران را به امریکا  کمرنگ کنند بنابراین  القا می‌کند کنند تمام مشکلات ما به علت عدم ارتباط با امریکا است اما فریاد مرگ بر امریکا ملت ما همواره بلند است.

امام جمعه ورامین در بخش دیگری از سخنانش به حواشی ومتن جشنواره شبهای یلدایی که به مدت سه روز دراین شهر برگزارشد اشاره کرد و افزود: سیاست‌های فرهنگی شهرستان‌مسائل مهمی است،ورامین ، شهر ایثار و شهادت است ،به بهانه شب یلدا رقص راه انداختن ، چه سنخیتی با فرهنگ‌ مردم دارد.

وی تاکید کرد : تمام برنامه های تاثیرگذار فرهنگی شهر باید در شورای فرهنگ عمومی شهرستان تصویب شود پس چرا شما مسئولان دولتی که مدعی قانونمداری هستید به قانون عمل نمی کنید،متاسفم  که برخی مسئولان در این مراسم حضور داشتند و ساکت بودند.

حجت الاسلا م محمودی اضافه کرد : برخی افراد که با شعار خدمت آمدند و کار خاصی هم انجام نداده اند می خواهند با رقص ، مردم را سرگرم کنند ،بیکاری در شهر بیداد می کند،هروقت از جاده آبباریک رد می شوم خجالت می کشم،چقدر وعده دادیم و عمل نکردیم،اگر خدمتی به این مردم نکردیم به فرهنگ بومی این مردم ضربه نزنیم.

امام جمعه ورامین تصریح کرد :من با صراحت از تریبون نماز جمعه ، این مراسم‌ را محکوم می کنم زیرا رقص از نظر اکثریت قریب به اتفاق مراجع حرام است،رقص برای نامحرم قطعا حرام است،تنها مورد جواز، رقص خانم برای همسرش است،رقص سنتی و غیر سنتی هم ندارد،می گویند سنتی است ایراد ندارد، این چه حرفی است،فرقی ندارد؟ پشت این احکام روایت است.

وی همچنین به قیام مردم ورامین در 10 دی 57  و به خاک و خون کشیده شدن تظاهرات مردم این شهرستان اشاره کرد و گفت : امروز یاد می کنیم از شهادت این شهدا که خون آنان گریبان رژیم شاه را گرفت و روند انقلاب را تسریع کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مردم همیشه در صحنه هستند + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..