تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یاد خدا بزرگترین سرمایه انسان

بزرگترین سرمایه انسان در طول زندگی، یاد پروردگار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ امام جمعه موقت گرگان، امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت: انسانی که به یاد خدا نباشد، آرامش ندارد و خود را دائما در تنگنا احساس می کند.

حجت الاسلام قربانعلی برقرار افزود: این افراد چون مبداء هستی را ندارند همنشین آنها فقط دنیاست، آمال و آرزوهای درازی دارند که مدام در حال تلاش برای رسیدن به آنها هستند و از آنجاییکه به آنها نمی رسند، مدام، خود را در تنگنا می بینند.

وی اضافه کرد: انسانی که به دنبال دنیا برود، حریص می شود و همیشه هم از وضعیتش ناراضی است و دائم در آرزوی داشتن زندگی بهتر است.

حجت الاسلام برقرار ادامه داد: انسان اگر خدا را در زندگی خود احساس نکند علاوه بر اینکه همیشه در تلاش برای رسیدن به زندگی بهتر است، از طرفی دیگر هم همیشه نگرانی از دست دادن زندگی موجود خود را هم دارد.

وی گفت: به یاد خدا بودن در سختی ها و گرفتاری ها و کمبودها انسان را امیدوار و مقاوم نگه می دارد چون بزرگترین سرمایه انسان است که در دنیا و آخرت به او کمک می کند.

امام جمعه موقت گرگان خاطر نشان کرد: زبان اهمیت و نقش بزرگی در زندگی انسان دارد همانطور که حضرت علی (ع) می فرماید: چه بسا یک سخن باعث سلب شدن نعمت از انسان شود.

وی بیان داشت: در سخن گفتن هم باید طبق آدابی که انبیاء و ائمه اطهار (ع) به ما آموخته اند، عمل کنیم.

امام جمعه موقت گرگان گفت: پایه و اساس سخن گفتن، علم و آگاهی است، کسی که بدون علم سخن بگوید، دیگران را نسبت به خود ناامید و از اطراف خود پراکنده می کند.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یاد خدا بزرگترین سرمایه انسان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..