تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بصیرت مردم در 9 دی، کوبیدن آخرین میخ بر تابوت فتنه گران است

نماینده مردم قم در مجلس با بیان اینکه مردم با بصیرت ایران در روز ۹ دی عشق و ارادت خود را به سیدالشهدا (ع) نشان دادند، گفت: مردم ایران در حماسه ۹ دی آخرین میخ را بر تابوت فتنه‌گران کوبیدند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قم، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور اظهار داشت: در گذشته دشمن از طریق کشورگشایی و برخورد فیزیکی اقدام به سلطه‌گری در یک کشور می‌کرد، گفت: امروزه دشمن با جنگ نرم و از طریق فرهنگی اقدام به سلطه‌گری و براندازی نظام می‌کند.
 
وی با اشاره به سالروز حماسه 9 دی ملت شریف ایران در برابر دشمنان داخلی و خارجی اظهار داشت: ملت همیشه درصحنه ایران اسلامی با راهپیمایی در روز 9 دی اوج بصیرت خود را به نمایش گذاشتند و در حقیقت آخرین میخ را مردم بصیر کشورمان بر تابوت فتنه‌گران کوبیدند.
 
ذوالنور با اشاره به اهمیت روز 9 دی گفت: در این روز مردم بصیر ایران اسلامی پس از فتنه‌هایی که در سال 88 پشت سر گذاشتند به صحنه آمده و در حمایت از مقام معظم رهبری و آرمان‌های انقلاب اسلامی، دست به راهپیمایی علیه سران فتنه و غرب زدند.
 

انتهای پیام/ک




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بصیرت مردم در 9 دی، کوبیدن آخرین میخ بر تابوت فتنه گران است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..