تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بصیرت مردم، تمامی نقشه های دشمنان را خنثی ساخت/ 9 دی یوم الله بوده و در تاریخ ماندگار شد

ساعت: 15:55 منتشر شده در مورخ: 1395/10/10 شناسه خبر: 993556

امام جمعه موقت ارومیه گفت: ۹دی نیز همانند یوم الله های دیگر در تاریخ انقلاب ماندگار شد و بصیرت مردم در این روز، نقشه های دشمنان را خنثی ساخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  آیت الله علی اکبر قریشی در خطبه های این هفته نماز جمعه ارومیه با اشاره به رعایت تقوای الهی؛خیرات و احسان در حق رفتگان از دنیا را یکی از اعمال نیک عنوان کرد و گفت: هر انسانی که در حق مردگان خود احسان و خیرات دهد خداوند متعال نه تنها ثواب این عمل نیک را برای فرد از دنیا رفته نصیب می کند بلکه در نامه عمل فرد احسان دهنده نیز برکات خیراتی که داده نیز ثبت می شود.

وی ضمن گرامیداشت یوالله ۹دی، افزود: این روز نیز بنابه فرموده رهبری یکی از یوم الله محسوب می شود، همانند یوم الله هایی نظیر ۲۶دی روز فرار شاه از ایران یا روز ۲۲بهمن که طبق فرموده مقام معظم رهبری یوم الله اکبر است.

خطیب موقت نماز جمعه ارومیه با بیان اینکه ۹دی نیز همانند یوم الله های دیگر در تاریخ انقلاب ماندگار شد، گفت:از این رو تمامی نقشه هایی که از سوی سران فتنه و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کشیده شده بود توسط مردم آگاه و با بصیرت ایران برچیده شد.

ایت الله قریشی در پایان دشمنی دشمنان در حق ملت ایران را پایان ناپذیر عنوان کرد و افزود:زمانی انها از دشمنی خود دست برمی دارند که ما از انقلاب اسلامی دست بر داریم که بحمدلله ما نیز هیچگاه از انقلاب اسلامی دست بردار نخواهیم بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بصیرت مردم، تمامی نقشه های دشمنان را خنثی ساخت/ 9 دی یوم الله بوده و در تاریخ ماندگار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..