تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




9دی روز انزوای خواص بی بصیرت بود

ساعت: 14:59 منتشر شده در مورخ: 1395/10/10 شناسه خبر: 993450

امام جمعه نیرگفت: حماسه 9 دی، قیام گسترده و فراگیر مردم ایران در حقیقت روز انزوای خواص و پیروزی بصیرت مردم ایران بر فتنه بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیریمیز، حجت الاسلام میکائیل مقدسی امام جمعه نیر در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: جریان فتنه، پایه‌های نظام جمهوری اسلامی را به بهانه تقلب در انتخابات هدف قرار داد، منافع ملی را نادیده گرفت و خسارات سنگینی به نظام زد. با فلج کردن کار کشور و جامعه امنیتی کردن فضای کشور و جامعه با آشوب، تولید سوژه و فرصت برای نقش‌آفرینی رسانه‌های معارض غربی و ضدانقلاب، نپذیرفتن رای مردم و زیرسوال‌بردن سلامت انتخابات و جمهوریت نظام، وسیله نفوذ و حضور غربی‌ها در داخل کشور شدند.

 

وی افزود: جریان فتنه با ظلم بزرگی که به نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد کرد، جریانات ضدانقلاب اعم از سلطنت‌طلب، منافقین، در آشوب‌های 88 میدان پیدا کرده و خسارت‌های فراوانی را به نظام، اموال عمومی و جان و مال مردم وارد کردند که اوج آن در حرمت‌شکنی عاشورای 88 ظاهر شد. جریان فتنه با شعارهای خود در روز قدس و حرمت‌شکنی‌های روز 13 آبان، 16 آذر 88 و در نهایت حرمت‌شکنی بزرگ عاشورا، ماهیت ضددینی و ضدانقلابی خود را نشان دادند.

امام جمعه نیر افزود: حماسه 9دی 88 مردم ولایت مدار ایران پس از چند ماه تحرک بی حاصل فتنه آفرینان و حامیان داخلی و خارجی آنان توانست انقلاب اسلامی و نظام مقدس برآمده از آنان را از توطئه های خطرناک پیچیده کانون های استکباری و صهیونیستی، با کور کردن چشم فتنه و انزوای خواص بی بصیرت، سرفصل جدیدی از پیوند مستحکم بین امام و امت را در جامعه اسلامی ایران بگشاید. این روز استثنایی، نه در یک روز تعطیل نه با تبلیغ هیچ رسانه ای و یا دعوت بزرگان شکل گرفت.

وی افزود: شعارهای روز 9 دی مشخص کرد مردم به هیچ جناحی گرایش ندارند. مردم در 9 دی نشان دادند برای دفاع از انقلاب، نظام و رهبری و مقابله با انحراف از مسیر انقلاب که مقدمه نفوذ و رخنه در داخل است، در صحنه هستند. به تعبیر رهبر معظم انقلاب، 9 دی «یکی از قله‌های فراموش‌نشدنی»، «حرکت برخاسته از بصیرت»، «شناختن موقعیت و حضور در لحظه‌های مورد نیاز»، «حرکتی متکی بر ایمان و اراده الهی» در تاریخ انقلاب اسلامی بود. حماسه 9 دی، قیام گسترده و فراگیر مردم ایران در حقیقت، پیروزی بصیرت مردم ایران بر فتنه بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «9دی روز انزوای خواص بی بصیرت بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..