تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هندوستان نیازمند افزایش مراودات با ایران است/ ورود ماشین آلات بی کیفیت، ضربه عظیمی به تولید ایران زده است

ساعت: 15:29 منتشر شده در مورخ: 1395/10/10 شناسه خبر: 993423

سفیر هندوستان در با اعضای اتاق بازرگانی عنوان کرد؛

سفیر هندوستان در ایران با بیان این موضوع که هندوستان نیاز به افزایش ارتباطات با جمهوری اسلامی ایران را دارد، گفت: خوشبختانه هر دو کشور، خواهان همکاری های بیشتر در زمینه های مختلف هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "سائوراب گومار" سفیر کشور هند در جمهوری اسلامی ایران در سفر خود به استان گلستان و در دیدار با اعضای اتاق بازرگانی گرگان با ابراز خرسندی، خبر از تمایل کشور هندوستان به افزایش ارتباط میان دو طرف، اشاره کرد و گفت: خوشبختانه هر دو کشور بر افزایش مراودات  تاکید دارند.

* هندوستان، نیازمند ارتباط با ایران است

وی افزود: در این مدت، نخست وزیر هند نیز، نیاز به افزایش ارتباط با ایران را تشریح نموده است و ما نیز در حال انجام وظایف خود در این خصوص هستیم.

سفیر کشور هندوستان در ایران در ادامه عنوان کرد: طرح های سرمایه گذاری و معافیت های مالیاتی می تواند از موضوعات تفاهم نامه های دو کشور باشد که میتواند در دستور کار مسئولین دو کشور قرار بگیرد.

* ورود ماشین آلات بی کیفیت برخی کشور ها، ضربه سنگینی به تولید ایران زده است

در ادامه نیز، "رمضان بهرامی" رییس اتاق بازرگانی گرگان در این دیدار ضمن معرفی ظرفیت های موجود در استان گلستان، گفت: : کشور هند در بخش صنعت پیشرفته خوبی داشته است و می توان از ماشین آلات هندی در بخش های مختلف استفاده کرد.

وی تصریح کرد: در دوران تحریم، ورود ماشین آلات بی کیفیت از برخی کشور ها باعث شد ضربه ای عظیم به تولید وارد شود، لذا امیدواریم پس از برجام با ورود ماشین آلات بروز این مشکلات رفع گردد.

رییس اتاق گرگان تصریح کرد: استان گلستان در بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی آن ظرفیت قابل توجهی دارد و این استان با دارا بودن شرایط آب و هوایی و موقعیت استراتژیک خود، بیش از 10 نوع محصول کشاورزی را که جزو برترین های کشور محسوب میگردد را تولید می کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هندوستان نیازمند افزایش مراودات با ایران است/ ورود ماشین آلات بی کیفیت، ضربه عظیمی به تولید ایران زده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..