تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پناهیان: مردم استادان حماسه 9 دی و نخبگان شاگردان آنها بودند

حجت الاسلام علیرضا پناهیان در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه مشهد افزود: در حماسه 9 دی مردم در صف جلو بوده و نخبگان پشت سر مردم در حرکت بودند و این نشان داد نخبگان جامعه در مواجهه با فتنه 88 از مردم عقب ماندند.
وی اظهار کرد: در حماسه 9 دی نمایندگان مجلس شورای اسلامی وقت نیز به مردم پیوستند در حالی که آنها باید چند ماه زودتر وارد می شدند و قائله را همان ابتدا ختم می کردند.
وی گفت: مردم منافع بسیاری در جریان فتنه از دست دادند و دشمن به ضعف و شکست ما امیدوار شد از این رو از راه تحریم ها ضرر مالی بسیار به مردم وارد کرد.
حجت الاسلام پناهیان افزود: مردم در این جریان به نخبگان آموختند باید با بصیرت در مقابل این جریانات واکنش نشان دهند.
وی اظهار کرد: در جریان فتنه 88 برخی از نخبگان و خواص جامعه می خواستند با ریش سفیدی و حکمیت در این زمینه وارد شوند در حالی که حکمیت و قانون گریزی در جامعه ولایت پذیر و قانون مدار پذیرفته نیست لذا مردم و رهبری این حکمیت را قبول نکردند.
وی گفت: حکمیت، قانون، قانونگذار و رهبر جامعه را از حیثیت خارج و خلاء حاکمیتی ایجاد می کند.
این روحانی با تاکید بر اینکه آمریکا قابل اعتماد نیست افزود: اگر فردی به آمریکا اعتماد کرد از نظر سیاسی نخبه نیست.
وی اظهار کرد: کسانی که در مقابل فتنه سکوت کردند راهی جز جبران علنی آن ندارند و توبه گناه و کوتاهی سیاسی باید علنی باشد.
وی ادامه داد: در قواعد اسلامی، توبه گناه و جرم سیاسی، اشک ریختن و توبه نیمه شب نیست و عاملان فتنه و نخبگان بی تفاوت در مقابل این جریان ابتدا باید بدهی به ملت ایران را تسویه کنند.
7505/ 6053 خبرنگار: ندا جواهرفر ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پناهیان: مردم استادان حماسه 9 دی و نخبگان شاگردان آنها بودند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..