تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعتراض شدید دایی به اخراج بازیکن نفت

کد خبر: ۴۵۱۵۷۷

۲۵۷  بازدید

خبرگزاری فارس: هواداران سپاهان در این دیدار از علی دایی حمایت کرده و شعار دایی به اصفهان خوش آمدی سر دادند.

*اعلام پنالتی برای نفت موجب خوشحالی کادر فنی نفت شد. از سوی دیگر ویسی و کادر فنی سپاهان به همراه احسان حاج صفی به داور اعتراض کردند. در این صحنه نیمکت نفت از خوشحالی روی شانه‌های دایی پریدند.

*دایی با سوت پایان نیمه اول خوشحالی کرده و خدا را شکر کرد.

*دومین تعویض نفت هم اجباری بود و آل‌کثیر که برای این تیم پنالتی گرفته بود در نیمه دوم به خاطر مصدومیت جای خود را به بوعذار داد.

*با آغاز نیمه دوم داوران در میان اعتراض هواداران وارد زمین شدند.

*بین دو نیمه حسین پاپی از سپاهان به تنهایی تمرین کرد.

*سپاهانی‌ها به دفعات به وقت کشی نفتی‌ها اعتراض کردند و هواداران نیز شعار دایی ضد فوتبال سر دادند.

*در حالی تعداد هواداران 30 هزار نفر اعلام شد که به نظر می‌رسد حدود 35 هزار نفر در ورزشگاه هستند.

*در یک صحنه مهرداد محمدی توپ را از پشت دروازه نفت آورد تا بازی سریع آغاز شود که موجب بحث وی با گلر نفت و هو شدن وی توسط سپاهانی‌ها شد.

*ویسی در نیمه دوم این دیدار استرس زیادی دارد.

*توحید غلامی که نیمه دوم به زمین آمده بود در دقیقه 80 اخراج شد که این موضوع اعتراض شدید دایی و بازیکنان نفت را در پی داشت. دایی در این صحنه در حال ورود به زمین بود.

*با ورود پاپی، حاج‌صفی بازوبند را به وی داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعتراض شدید دایی به اخراج بازیکن نفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..