تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامسونگ از ۲ تبلت مبتنی بر ویندوز 10 در CES 2017 رونمایی خواهد کرد

ظاهرا یکی از این تبلت‌ها، جایگزین تبلت گلکسی تب پرو اس و دیگری نسخه‌ای از محصول اصلی با نمایشگر کوچک‌تر و مشخصات سخت‌افزاری پایین‌تر است.

مدتی می‌گذرد که سامسونگ از تبلتی مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز رونمایی نکرده است. حال اخبار جدیدی منتشر شده مبنی بر اینکه کمپانی کره‌ای قصد دارد در نمایشگاه CES 2017 از دو تبلت جدید مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز 10 رونمایی کند. البته هنوز اطلاعات زیادی در مورد این محصولات جدید منتشر نشده است.

با این حال، گزارش حاوی جزئیاتی در مورد تبلت‌های جدید سامسونگ است که دانستن آن‌ها خالی از لطف نخواهد بود. گویا یکی از این تبلت‌ها از شماره مدل SM-W720 استفاده خواهد کرد که حدس زده می‌شود جانشین گلکسی تب پرو اس با شماره مدل SM-W700 باشد.

گلکسی تب پرو اس، تبلتی مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز 10 و مجهز به پردازنده اینتل Core M است که از ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه اس‌اس‌دی بهره می‌برد. از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این تبلت می‌توان به باتری با ظرفیت ۵۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت، نمایشگر سوپرآمولد ۱۲ اینچی با رزولوشن ۲۱۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل، دوربین جلو و پشت ۵ مگاپیکسلی و درگاه USB نوع C اشاره کرد.

دومین تبلت جدید سامسونگ که در CES 2017 از آن رونمایی خواهد شد؛ ظاهرا از شماره مدل SM-W620 بهره می‌برد. این تبلت نسخه کوچک‌تری از SM-W720 است که از نمایشگر کوچک‌تر و مشخصات سخت‌افزاری پایین‌تری استفاده خواهد کرد.

همان‌طور که در ابتدای خبر به این موضوع اشاره کردیم، هنوز اطلاعات زیادی از تبلت‌های جدید سامسونگ در اختیار نداریم؛ اما با در نظر گرفتن فاصله کوتاهی که به برگزاری نمایشگاه CES 2017 باقی مانده است، می‌توان انتظار داشت به‌زودی اطلاعات و جزئیات بیشتری از این دو تبلت مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز 10 به دست آوریم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامسونگ از ۲ تبلت مبتنی بر ویندوز 10 در CES 2017 رونمایی خواهد کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..