تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چرا کاوه رضایی نمی تواند از استقلال جدا شود؟

به گزارش افکارنیوز،

 این روزها اخباری در مورد کاوه رضایی مطرح شده مبنی بر اینکه مهاجم آبی‌پوشان قصد دارد به دو دلیل از این تیم جدا شود. نخست اینکه، بازیکنانی چون مهدی رحمتی، بختیار رحمانی و آرش افشین که از دوستان او هستند در لیست خروجی علیرضا منصوریان قرار گرفته‌اند و مهاجم استقلال از این اتفاق ناراحت است. دومین مسئله هم عدم دریافت طالباتش در زمان تعیین شده از سوی باشگاه است.

در صورتی که هر کدام از این شایعات صحت داشته باشد، رضایی نمی‌تواند به راحتی از استقلال جدا شود. طبق قرارداد رضایی با استقلال، این بازیکن در حالی می‌تواند از این تیم جدا شود که از یک تیم خارجی پیشنهاد دریافت کرده و با دادن مبلغی از قراردادش از استقلال جدا شود. در ضمن او در ایران تنها می‌تواند برای استقلال بازی کند. رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال هم عنوان کرده که طرح شایعه جدایی رضایی از سوی مدیربرنامه‌‌های او و برای تحت فشار گذاشتن باشگاه استقلال جهت پرداخت مطالباتش بوده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چرا کاوه رضایی نمی تواند از استقلال جدا شود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..