تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لنوو مانیتورهایی با حاشیه بسیار کم و با طراحی زیبا را تولید کرد + تصاویر

لنوو از مانیتورهایی با حاشیه بسیار کم رونمایی کرد ، که در این مطلب میتوانید مشاهده کنید.

لنوو از مانیتورهایی با حاشیه بسیار کم رونمایی کرد

دو مانیتور جدید سری ThinkVision لنوو، P24h و P27h، دارای پنل IPS هستند و از رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل با حاشیه بسیار کم بهره می‌برند. کوچک‌ترین مدل دارای ابعاد ۲۳.۸ اینچ و مدل بزرگ‌تر دارای ابعاد ۲۷ اینچ است. انتظار می‌رود هر دو در ماه مارس سال ۲۰۱۷ به قیمت‌های ۲۵۹ و ۳۲۹ دلار عرضه شوند. بر اساس گزارش مسئولان لنوو، مانیتورهای جدید از کیفیت ساخت بالایی بهره می‌برند و برای عکاسان، طراحان گرافیکی و کاربران دیگر که به دقت رنگ و جزئیات تصویر اهمیت می‌دهند، مناسب هستند. جالب است بدانید که این مانیتورها از درگاه USB نوع C نیز پشتیبانی می‌کنند.

لنوو مانیتورهایی با حاشیه بسیار کم با طراحی زیبا را تولید کرد + تصاویر

طراحی زیبا و به طور خاص، وجود حاشیه بسیار کم باعث می‌شود مانیتورهای جدید لنوو برای استفاده از چند مانیتور به‌صورت هم‌زمان نیز ایده‌آل باشند. از نظر ارتباطات در مانیتورهای جدید لنوو، ۵ درگاه دیجیتال دیسپلی و ۴ درگاه USB قرار دارد تا کاربران بتوانند با توجه به تنظیماتی که مدنظر دارند، از مانیتورهای جدید لنوو استفاده کنند.

لنوو مانیتورهایی با حاشیه بسیار کم با طراحی زیبا را تولید کرد + تصاویر

از دیگر مشخصات مانیتورهای جدید لنوو می‌توان به سرعت پاسخگویی ۶ میلی‌ثانیه، صفحه نمایش مات که مانع انعکاس نور می‌شود، درگاه USB 3.0 و دو درگاه HDMI اشاره کرد.

زومیت

اخبار مرتبط :

اولین گوشی لنوو مجهز به ویندوز 10 در ژاپن!+تصاویر

فبلت جدید لنوو معرفی شد!+تصاویر

معرفی گوشی جدید و ارزان لنوو! +عکس

گوشی محشر K80 شاهکار لنوو با 4 گیگ رم را ببینید+تصاویر

گوشی زیبای «لنوو وایب مکس» +عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لنوو مانیتورهایی با حاشیه بسیار کم و با طراحی زیبا را تولید کرد + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..