تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه حل آمازون برای ایمنی پهپادهای حمل کالا

راه حل آمازون برای ایمنی پهپادهای حمل کالا

مورد اصابت قرار گرفتن پهپادها امروزه امری بسیار رایج است. بر همین اساس، طبیعی است که آمازون با برنامه هایی که برای تحویل کالا با پهپاد به کاربران خود دارد، فرکی برای شرایطی که یکی از پهپادهایش مورد تیراندازی قرار بگیرد بکند. در ادامه با تک شات همراه باشید.


آمازون به تازگی پتنتی را به ثبت رسانده که هدف از آن مقابله با تهدیدات است. ایده این طرح بسیار ساده است. پهپادها نه تنها با استفاده از حسگرهای خودشان تشخیص می دهند که در کجا قرار دارند، بلکه به اطلاعات سایر پهپادها هم دسترسی دارند. اگر اطلاعات بین این دو منبع متضاد باشد، مشخص می شود که یک جای کار ایراد دارد و زنگ های خطر به صدا در می آیند.


در این پتنت به چند نوع از خطراتی که ممکن است پهپادها را تهدید کند اشاره شده و راهکار مقابله آن پس از آنکه پهپاد تشخیص دهد عملکردش دچار مشکل شده مشخص شده است.


در بعضی سناریوها، پهپادی که دچار مشکل شده می تواند از پهپادی در نزدیکی خود کمک دریافت کند و به طور ایمن فرود بیاید. در شرایطی دیگر، پهپادهای مجاور می توانند به مرکز پشتیبانی آمازون وقوع حادثه را اطلاع دهند تا کارشناسان برای برطرف کردن مشکل تصمیم گیری کنند. همچنین پیش بینی شده که وسیله ای برای به حداقل رساندن خطرات به هنگام سقوط در نظر گرفته شود؛ وسیله ای همچون کیسه هوا یا چتر نجات.


همه اینها شرایطی هستند که ممکن است روزی برای پهپادهای آمازون پیش بیایند. سقوط پهپادها به هر دلیلی خطرناک است و با فرض اینکه پهپادی در حال حمل کالا از بالای سر مردم رد شود، می توان پیش بینی کرد که سارقین و افراد فرصت طلب به چشم طعمه به آن نگاه می کنند.


به هر حال، هنوز نمی دانیم که پهپادهای آمازون به چه شکل کار خواهند کرد، اما می دانیم که این شرکت برای اجرای این طرح بسیار مصمم است.

amazon
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه حل آمازون برای ایمنی پهپادهای حمل کالا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..