تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری مسابقات بین المللی بهکاپ اولین رویداد ورزشی مشهد ۲۰۱۷

مسابقات بهکاپ جام صلح و دوستی، به عنوان اولین رویداد ورزشی مشهد ۲۰۱۷ به میزبانی دانشگاه پیام نور خراسان رضوی برگزار می شود.

برگزاری مسابقات بین المللی بهکاپ اولین رویداد ورزشی مشهد ۲۰۱۷به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ رییس کمیته ی بهکاپ هیئت گلف خراسان رضوی اظهار کرد: ورزش بهکاپ ورزشی ملی است که مبدع آن در ایران آقای بهنام آزاد است؛ در این ورزش تعداد ۱۰ توپ تنیس باید با چوبی مثل چوب گلف وارد دربازه ای کوچک شود که در پایان با شمارش گل ها، رتبه بندی انجام می شود.سید مهدی طاهری افزود: افتتاحیه ی این مسابقات یک روزه، پنجشنبه ۱۶ دی به میزبانی دانشگاه پیام نور مشهد و مسابقات جمعه ۱۷ دی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: تیم ملی بهکاپ ایران و ۱۰ تیم از کشورهای ازبکستان، افغانستان، عراق، سوریه، تاجیکستان، هند، پاکستان، آذربایجان، ترکمنستان و گرجستان در این مسابقات شرکت می کنند.
 
طاهری گفت:طلاب مشهد نیز با همکاری جامعه المصطفی در این جمع شرکت کرده اند و پس از پایان دوره های تمرینی بهکاپ برای مسابقات آماده می شوند. 

پایان پیام// م.ط




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری مسابقات بین المللی بهکاپ اولین رویداد ورزشی مشهد ۲۰۱۷»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..