تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




9 دی نشانه بصیرت و وحدت ملت ایران

ملت ایران در ۹ دی، وحدت را به معنای واقعی کلمه نشان دادند و ماندگاری و بقای انقلاب را تثبیت کردند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قم، احمد امیر آبادی اظهار داشت: ملت ایران در سال 88 با بصیرت و اقدام به موقع و بدون درخواست ارگان یا نهادی در 9 دی برای دفاع از انقلاب اسلامی، ولایت فقیه و ارزش‌ها به میدان آمد و حماسه عظیم و به یادماندنی را خلق کرد.
 
وی با اشاره به برنامه ریزی دشمن برای فتنه 88 گفت: دشمن قبل از انتخابات 88 موضوع تقلب در انتخابات را مطرح کرد و برخی از خواص بی بصیرت در کشور هم شروع کردند به حمایت از دشمن و با وجود اینکه می‌دانستند این نقشه دشمن است.
 
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تبعات فتنه 88 گفت: اکثر قطعنامه‌ها و تحریم‌هایی که بر ملت ایران تحمیل شد بعد از فتنه 88 بود، در این فتنه تعداد زیادی سلاح و مهمات وارد ایران شد و تعدادی از بسیجیان مجروح و شهید شدند، چادرهایی که از سر زنان به زیر کشیده شد، حضور جاسوسی دشمن در کشور، فعال شدن سفارتخانه‌ها و حمایت از مخالفین داخل کشور بیش از پیش تشدید شد.
 
امیرآبادی بیان کرد: ملت ایران در 9 دی ثابت کردند که از خواص بابصیرت تر هستند اما برخی خواص در آن چندماه سکوت کردند و چیزی برزبان نیاوردند، مردم 9 دی، وحدت را به معنای واقعی کلمه نشان دادند و ماندگاری و بقای انقلاب را تثبیت کردند.

 
انتهای پیام/ک




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «9 دی نشانه بصیرت و وحدت ملت ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..