تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نجات جان یک زن میانسال ار خطر مرگ حتمی در روستای بفراجرد خلخال

ساعت: 13:44 منتشر شده در مورخ: 1395/10/10 شناسه خبر: 993218

شب گذشته با حضور به موقع راهداران و بازگشایی مسیر راه روستایی بفراجرد خلخال یک خانم میانسال که به علت بیماری شدید جانش به خطر افتاده بود از مرگ حتمی نجات یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ازناو ،صبح امروز حضور به موقع راهداران در جاده روستای بفراجرد از توابع بخش مرکزی خلخال باعث شد که جان یک بانوی روستایی که از یک بیماری شدید رنج می برد از خطر مرگ نجات یابد.

روستای بفراجرد یکی از روستاهای بخش مرکزی خلخال در ارتفاع نزدیک به 2500 متری از سطح دریا است که از اولین روزهای بارش برف، راه این روستا مسدود شده است البته هر روز با تلاش راهداران و گسیل امکانات راهداری به این روستا، مسیرهای این روستا هر روز بازگشایی می شود.

 اهالی روستای بفراجرد خلخال از تلاش های اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تقدیر کردند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نجات جان یک زن میانسال ار خطر مرگ حتمی در روستای بفراجرد خلخال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..