تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف بیش از 120 میلیارد ریال کالای قاچاق در گلستان

بیش از120 میلیارد ریال کالای قاچاق در گلستان کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ فرمانده انتظامی گلستان گفت: در 9 ماه گذشته 12 میلیارد و 970 میلیون تومان کالای قاچاق در اجرای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق كالا در استان کشف شد.

سردار علی اکبر جاویدان افزود: ماموران پلیس آگاهی استان در 18 مرحله طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا، انواع لوازم آرایشی، مواد غذایی و انواع دارو را از قاچاقچیان کشف کردند.

وی ادامه داد: در این مدت 657 دستگاه خودروی حامل بار قاچاق هم توقیف شد.

جاویدان گفت: قاچاق کالا یکی از مهم ترین عوامل بر هم زننده امنیت اقتصادی کشور است و باعث بروز ناامنی اقتصادی و همچنین از دست رفتن فرصت های شغلی بی شماری در جامعه می شود.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف بیش از 120 میلیارد ریال کالای قاچاق در گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..