تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیگیری وزیر ارتباطات برای بازی کلش آف کلنز

به گزارش افکارنیوز،

 در پی مسدود شدن دسترسی کاربران ایرانی به بازی موبایلی کلش آف کلنز وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات قول پیگیری این موضوع را داد.

متن پست واعظی به شرح زیر است:

سلام به دوستان، در چند پست اخیر، اعتراضاتی به اختلال بازی کلش مطرح کرده اید. این مطالب را به اطلاع کمیته تعیین مصادیق مجرمانه خواهم رساند و مطالب مطرح شده را پیگیری خواهم کرد؛ گرچه در بعضی موارد به دلیل استفاده از ادبیات نامناسب مجبور به حذف آنها شدم.
 

وزیر ارتباطات خبر داد:
 


لازم به ذکر است ، دستور فیلتر و اعمال محدودیت برای دسترسی به این بازی موبایلی براساس اجرای بند( ب) ماده ۱۵ قانون جرایم رایانه ای از سوی این کارگروه صادر شده است. به موجب این ماده قانونی، ترویج و آموزش اعمال خشونت آمیز از طریق سامانه ها و شبکه های رایانه ای جرم است و کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه این بازی را خشونت آمیز تشخیص داده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیگیری وزیر ارتباطات برای بازی کلش آف کلنز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..