تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تقدیر از حضور پرشور مردم در حماسه 9 دی/ لزوم بازخوانی و تبیین درس های فتنه 88

ساعت: 10:41 منتشر شده در مورخ: 1395/10/10 شناسه خبر: 993234

بسیج دانشجویی میاندوآب در بیانیه ای عنوان کرد/

بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان میاندوآب در بیانیه ای از حضور پرشور و گسترده مردم در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی تقدیر و عنوان کرد: درس ها و آموزه های فتنه 88 برای عبرت گرفتن نسل حاضر و نسل های آینده کشور تبیین شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، در این بیانیه آمده است: غفلت از فتنه 88 فرصتی برای تولید فتنه های پر هزینه دیگر است. فتنه 88 تهاجم همه جانبه با خیانت و حماقت سران فتنه بوده و حماسه تاریخ ساز 9 دی،  بصیرت و هوشمندی ملت ایران می باشد.

این بیانیه تصریح کرده است: دستاورد حضور حماسی ملت ایران در 9 دی ماه سال 88، اقتدار و استحکام نظام و گفتمان انقلاب اسلامی را نزد دوستان و دشمنان ارتقا بخشید و به جهانیان اثبات کرد مردم و نظام در ایران اسلامی در پرتو ولایت فقیه یک حقیقت واحد بوده و از چنان ریشه، ظرفیت و اقتداری برخوردارند که به راحتی قادر هستند هر توطئه و فتنه ای را خنثی کنند.

در این بیانیه با تقدیر از حضور پرشور و گسترده مردم در مراسم بزرگداشت یوم الله 9 دی در مصلی امام خمینی(ره) میاندوآب آمده است: در پایان با تاکید بر لزوم بازخوانی درس ها و آموزه های فتنه 88 برای عبرت گرفتن نسل حاضر و نسل های آینده کشور و عمق بخشی بصیرت و هوشمندی ملی نسبت به ترفندها و توطئه های جدید نظام سلطه و استکبار بر علیه انقلاب و ایران اسلامی، آورده است: در فتنه 88 ملت بزرگ ایران ملاحظه کردند که ابعاد تهاجم و میزان ضدیت دشمنان با نظام بر آمده از اسلام عزیز به حدی بزرگ و عمیق است که در صورت کمترین بی توجهی و خواب آلودگی، خسارت های فراوان به میهن اسلامی وارد می شود  و لذا با بهره‌گیری از الگوی زیبای حماسه 9 دی بایستی مراقبت و هوشیاری دائمی در جامعه ما امری نهادینه و همیشگی به حساب آید.  

والسلام علیکم ورحمه الله برکاته

بسیج دانشجویی شهرستان میاندوآب 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تقدیر از حضور پرشور مردم در حماسه 9 دی/ لزوم بازخوانی و تبیین درس های فتنه 88»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..