تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حذف اصل ولایت‌فقیه هدف اصلی فتنه بود/ فتنه‌گران تمام آرمان‌های امام راحل و انقلاب را زیرپا گذاشتند

ساعت: 12:20 منتشر شده در مورخ: 1395/10/10 شناسه خبر: 993236

فرمانده سپاه کربلا استان مازندران گفت: آنها در مرحله اول پیروزی در ریاست جمهوری، مرحله دوم تغییر در اختیارات رهبری در قانون‌ اساسی، مرحله سوم حذف اصل ولایت‌ فقیه را در جلسات 10 ساله خود برنامه‌ریزی کرده بودند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از بلاغ، سردار محمدحسین بابایی در همایش حماسه 9 دی در شهرستان‌جویبار اظهار کرد: فتنه 88 یکی از فتنه‌هایی بود که برای جمهوری اسلامی ایران طراحی شد.


وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها به همراه بردگان داخلی خود در ایران پس از انقلاب چند طرح را برای براندازی نظام جمهوری اسلامی اجرا‌ کردند، افزود: فتنه‌های متعددی پس از انقلاب شکل گرفت که با امدادهای الهی خنثی شد.

فرمانده سپاه کربلا مازندران تصریح کرد: عده‌ای در مملکت، ولایت‌ فقیه نمی‌خواهند که نمونه آن را در فتنه 88 دیدیم.

بابایی اضافه کرد: امام‌خمینی(ره) اولین فتنه را در زمان خود خنثی کرد که شیخ ساده لوح آقای منتظری را از سمت خود عزل کرد و 10 سال بعد فتنه 78 اتفاق افتاد، جریانی که در وزارت کشور علیه مقام معظم رهبری به نام دانشجویان ولی به کام فتنه‌گران شکل گرفت.

وی به فتنه 88 اشاره و عنوان‌ کرد: در سال 88 اسنادی مهمی از اعترافات رئیس دفتر آقای‌خاتمی به‌دست آمد و این بود که آنها در طول 10 سال در قسمت‌های مختلف تهران جلسه می‌گذاشتند که چگونه محتوای نظام جمهوری‌ اسلامی‌ ایران را تغییر دهند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: آنها در مرحله اول پیروزی در ریاست جمهوری، مرحله دوم تغییر در اختیارات رهبری در قانون‌ اساسی، مرحله سوم حذف اصل ولایت‌ فقیه را در جلسات 10 ساله خود برنامه‌ریزی کرده بودند.

بابایی فتنه‌گران را افرادی خبیث دانست و گفت: فتنه‌گران با حمله به پایگاه بسیج به دنبال گرفتن اسلحه بودند تا با اسلحه نیروهای مسلح مردم عادی را بکشند و آن را به گردن نظام بیاندازند و طرح کشته‌سازی خود را برای جریحه‌دار کردن احساس مردم پیاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب بارها کلمه فتنه عمیق را یادآور شدند که این یعنی هنوز فتنه تمام نشده و ریشه آن وجود دارد و از همین الان برای ریاست‌جمهوری بعدی در حال برنامه‌ریزی هستند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: فتنه‌گران کسانی بودند که پای خود را روی خون شهدا گذاشته و مسئولیت‌هایی گرفتند ولی به ولایت‌ فقیه اعتقاد نداشتند و به ظاهر خود را مؤمن نشان می‌دادند.

بابایی بیان کرد: فتنه‌گران تمام آرمان‌های امام راحل و انقلاب را زیرپا گذاشتند.

وی در پایان گفت: دشمن با برنامه‌ریزی‌های متعددی در پی استحاله عقیدتی و فرهنگی و ایجاد فتنه‌ای دیگر است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حذف اصل ولایت‌فقیه هدف اصلی فتنه بود/ فتنه‌گران تمام آرمان‌های امام راحل و انقلاب را زیرپا گذاشتند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..