تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شماره جدید خط حزب‌الله/گزارش به مردم

شصت‌ و سومین شماره‌ی هفته‌نامه‌ی خبری-تبیینی خط حزب‌الله با عنوان «گزارش به مردم» منتشر شد.

شماره جدید خط حزب‌الله/گزارش به مردمبه گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  شصت‌ و سومین شماره‌ی هفته‌نامه‌ی خبری-تبیینی خط حزب‌الله با سخن هفته‌ای در خصوص اهمیت پرداختن دولتمردان به مسائل اقتصاد مقاومتی و معیشت مردم و ارائه تلاش‌ها و دستاوردهای خود به مردم، با عنوان «گزارش به مردم» منتشر شد.

رهبر انقلاب:« مسئولین محترم دولتی آخر سال ۹۵ میتوانند بیایند گزارش بدهند که ما این چند هزار کارگاه و کارخانه و مزرعه و دامداری و امثال اینها را احیاء کردیم. مردم هم ببینند و حس کنند. وقتی مردم حس کردند، آن‌وقت اعتماد و اطمینان پیدا میکنند. ۹۵/۱/۱»

هفته‌نامه‌ی خط حزب‌الله در گزارش هفته‌ی خود با عنوان «اقتصاد رشد خواهد کرد اگر...» به بررسی اهمیت نگاه به امکانات درونی کشور و استعداد و ظرفیت‌های داخلی،برای رسیدن به رونق اقتصادی پرداخته است.

عکس ویژه‌ی این هفته‌ی نشریه، تصویری از استقبال پرشکوه مردم یزد از رهبر انقلاب در سفر استانی، دی‌ماه سال ۱۳۸۶ است.

شصت‌ و سومین شماره‌ی هفته‌نامه‌ی خط حزب‌الله به روح پرفتوح شهید  شهیدشیخ النمر باقر النمر، تقدیم شده است.

نسخه‌ی PDF نشریه در سه نسخه‌ی تابلوی اعلانات، A۴ جهت مطالعه و A۳ برای چاپ و تکثیر بر روی پایگاه KHAMENEI.IR قرار گرفته است و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شماره جدید خط حزب‌الله/گزارش به مردم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..