تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقلالی‌ها با فرشید باقری علی دایی را وسوسه می‌کنند!

استقلالی‌ها با فرشید باقری علی دایی را وسوسه می‌کنند!

ورزش > لیگ برتر - باشگاه استقلال به یک بازیساز در میانه میدان نیاز دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استقلالی ها در میانه میدان به دنبال جذب یک هافبک هستند و ایمان مبعلی همان بازیکنی است که از نظر منصوریان می تواند مشکل آبی ها را وسط زمین حل کند. البته دیروز خبر رسید پس از مذاکرات مبعلی با باشگاه نفت، آنها با جدایی این بازیکن مخالفت کردند. دیروز با خبر شدیم استقلالی ها در اندیشه این هستند که با راه حلی جدید مبعلی را جذب کنند. فرشید باقری هافبک دفاعی استقلال، در صبا شاگرد علی دایی بود. سرمربی وقت صبا همیشه از او تعریف می کرد و می گفت این بازیکن روزی بهترین هافبک دفاعی ایران می شود. دایی علاقه زیادی به این بازیکن دارد و حالا فرشید در لیست فروش آبی ها قرار گرفته است. شاید آبی ها طرح معاوضه فرشید و ایمان را مطرح کنند و به این شکل بتوانند هافبک مورد نظر خود را از نفت بگیرند. البته در فصل نقل و انتقالات قیمت فرشید بالاتر از ایمان مبعلی است ولی عملکرد فنی آنها در نیم فصل اول بسیار متفاوت بوده است. فرشید عملکرد ضعیفی در استقلال داشت اما مبعلی با 7 پاس گل بهترین پاسور نیم فصل اول لیگ برتر شد. باید دید آیا استقلالی ها این شکلی ایمان را به دست می آورند؟

۴۳۲۵۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقلالی‌ها با فرشید باقری علی دایی را وسوسه می‌کنند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..