تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بایرن برای جذب مدافع ناپولی با رئال رقابت می‌کند

کد خبر: ۴۵۱۴۷۳

۴۶  بازدید

خبرگزاری تسنیم: بر اساس گزارش روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت»، باشگاه بایرن مونیخ خود را آماده دادن پیشنهادی چهار ساله با دستمزد سالیانه سه میلیون یورو به فوزی غلام، مدافع چپ ناپولی می‌کند.

این در حالی است که باشگاه رئال مادرید هم این مدافع 25 ساله را زیر نظر دارد و پس از کاهش محرومیتش از خرید بازیکن جدید از دو پنجره نقل‌وانتقالات به یک پنجره، حالا قصد دارد برای تابستان 2017 فوزی غلام را به ترکیبش اضافه کند.

برنامه رئال این بود که فابیو کونترائو را جانشین مارسلو در سمت چپ خط دفاعی کند، اما این گزینه جواب نداد و به نظر نمی‌رسد که کهکشانی‌ها اصلاً بخواهند این مدافع پرتغالی را که تا سال 2019 با کهکشانی‌ها قرارداد دارد، در تابستان پیش‌رو حفظ کنند.    

رئال مادرید قصد دارد غلام را به عنوان پشتوانه‌ای قابل اعتماد برای مارسلو برای فصل آینده به خدمت بگیرد، اما آنها در این راه تنها نیستند و بایرن مونیخ هم که سابقه خوبی در جذب بازیکن دارد، با قهرمان اروپا به رقابت خواهد پرداخت.

فوزی غلام که در سال 2014 از سن‌اتین فرانسه به ناپولی پیوست، تا سال 2018 با این تیم ایتالیایی قرارداد دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بایرن برای جذب مدافع ناپولی با رئال رقابت می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..