تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پشت پرده شایعه جدایی کاوه رضایی از استقلال

این روزها شایعاتی درباره جدایی کاوه رضایی از استقلال شنیده می‌شود.

پشت پرده شایعه جدایی کاوه رضایی از استقلالبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، به زودی نقل و انتقالات لیگ برتر شروع می شود و شایعاتی درباره جدایی کاوه رضایی از استقلال مطرح است.

مدیرعامل استقلال اما این شایعات را کار مدیر برنامه های کاوه رضایی می دادند و می گوید او به خاطر اینکه پول کاوه را بگیرد، آنها را تحت فشار گذاشته است.

افتخاری در این باره توضیح می دهد: «به باشگاه فشار می آورند که پول بازیکن را بدهد تا آنها نیز درصدشان را بگیرند. رضایی جزو بازیکنان خوب استقلال است و خودش هم دوست ندارد از استقلال برود. اگر در کنار رضایی یکی، 2 بازیکن خوب باشند، قطعا تعداد گل های زده او بالا می رود.»

منبع: خبرانلاین

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پشت پرده شایعه جدایی کاوه رضایی از استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..