تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رحمتی به یک شرط در استقلال می‌ماند

طبق گفته مدیرامل باشگاه استقلال، دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال با یک شرط می‌تواند در جمع آبی‌پوشان بماند.

رحمتی به یک شرط در استقلال می‌ماندبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، هنوز تکلیف سیدمهدی رحمتی و استقلال مشخص نشده است و این بازیکن در بلاتکلیفی به سر می‌برد. علیرضا منصوریان به دلیل برخی رفتارهای دروازه‌بان تیمش، او را در بازی با سپاهان روی نیمکت نشاند تا دامنه اختلافات آنها بیشتر و بیشتر شود. رحمتی در صحبت‌های خود عنوان کرده که با استقلال قرارداد دارد و در این تیم می‌ماند، اما منصوریان در جلسه‌ با رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه صحبتی از ماندن رحمتی نکرده است.

سیدرضا افتخاری با تأیید این خبر گفت: سرمربی تیم باید در رابطه با رحمتی تصمیم گرفته و نظر نهایی‌اش را اعلام کند. خود رحمتی متوجه شده که اشتباهاتی داشته است. اشتباهات فنی نبوده و بیشتر رفتاری بوده است. این موضوع را بارها منصوریان به ایشان گفته است. فکر کنم رحمتی چاره‌ای ندارد جر اینکه با سرمربی تیم مذاکره کرده و مشکلات را حل کند تا در استقلال بماند.

منبع: وب سایت نود

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رحمتی به یک شرط در استقلال می‌ماند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..