تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آتش‌سوزی بامدادی در سوپر مارکت/ مهار شعله‌ها در کمترین زمان

آتش‌سوزی بامدادی در سوپر مارکت/ مهار شعله‌ها در کمترین زمان

جامعه > حوادث - مهر نوشت: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین از وقوع حادثه آتش‌سوزی در یک سوپر مارکت خبر داد و گفت: این حادثه خسارت جانی نداشت.

بهنام کرمانی  درباره جزییات این حادثه آتش سوزی گفت: وقوع حریق در ساعت ۶:۳۵ دقیقه صبح امروز به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و بلافاصله نجات گران یک ایستگاه به همراه تجهیزات کامل راهی محل حادثه در خیر آباد خیابان نینوا شدند.

وی افزود: با حضور آتش نشانان در محل حادثه مشخص شد حریق در یک سوپر مارکت به دلیل نامعلومی رخ داده است و به دلیل پایین بودن کرکره مغازه دود ناشی از آتش سوزی قابل مشاهده است و باعث نگرانی همسایه ها شده است.

وی گفت: آتش نشانان بلافاصله وارد عمل شده و ابتدا با باز کردن در مغازه و قطع سیستم برق و گاز از وقوع حوادث احتمالی جلوگیری کردند و سپس با شناسایی کانون اصلی شعله ها از سرایت شعله ها آتش به مغازه های مجاورخوداری کردند.

به گفته کرمانی این حادثه تلفات جانی نداشت و علت وقوع آن از سوی کارشاسان علت یاب سازمان در دست بررسی است.

47237




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آتش‌سوزی بامدادی در سوپر مارکت/ مهار شعله‌ها در کمترین زمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..