تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازیگر زن سریال‌های تلویزیونی درگذشت + عکس

تاریخ نشر : جمعه 10 دی 1395 مشاهده : 99 سایر اخبار اخبارگوناگون RSS

بازیگر زن سریال‌های تلویزیونی ، باربارا تارباک بازیگر باسابقه آمریکایی درگذشت.

بازیگر زن سریال‌های تلویزیونی درگذشت

این هنرپیشه آمریکایی که بیشتر برای بازی در سریال‌های «بیمارستان عمومی» و «داستان ترسناک آمریکایی» شهرت داشت، ‌ در سن ۷۴ سالگی در لس‌آنجلس درگذشت.

او که در «بیمارستان عمومی» نقش «خانم جین جکس» را بازی می‌کرد، ‌ از سن ۹ سالگی با بازی در «سرزمین قصه» وارد عرصه هنر شد و در دانشگاه رشته بازیگری را دنبال کرد و تا مقطع دکتری ادامه داد.

بازیگر زن سریال‌های تلویزیونی درگذشت + عکس

«والتون‌ها»، «سانتا باربارا»، «کاگنی و لیسی»، ‌ «دالاس»، «ستاره‌های چارلی» و «دختران طلایی» از دیگر کارهای تلویزیونی او بودند.

«تارباک» در «برادوی» هم فعال بود و در تئاتر «موتور آبی» به کارگردانی «دیوید ممت» هنرنمایی کرده بود.

این زن هنرپیشه در چندین فیلم‌ سینمایی از جمله «داستان موآب»، «کارت پستال‌هایی از کاخ»، «دردسر بزرگ»، «مرگ هالک باورنکردنی» و «رفته» ایفای نقش کرده بود.

خبرآنلاین

اخبار مرتبط :

تعرض به بازیگر زن آمریکایی درفرودگاه +فيلم

جنجال سفر بازیگر زن آمریکایی به تهران برای جراحی بینی! +عکس

سفر بازیگر زن آمریکایی به ایران برای عمل بینی

بازیگر زن سرشناس آمریکایی در گذشت + عکس

دکوراسیون خانه دولبلکس زیبای جسیکا چستین بازیگر زن معروف آمریکایی+تصاویر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازیگر زن سریال‌های تلویزیونی درگذشت + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..