تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سارق متواری پیرمرد 70 ساله را زیر گرفت +تصاویر

یک راننده سارق حین فرار عابر پیاده 70 ساله را زیر گرفت و از صحنه حادثه متواری شد.

بر اساس گزارش نیروهای پلیس، در پی این حادثه که در ساعت 4 بعد از ظهر روز چهارشنبه اتفاق افتاد، نیروهای اورژانس پس از مورد اطلاع قرار گرفتن خود را به سرعت به صحنه حادثه رسانده بودند و این عابر پیاده 70 ساله را روی زمین دیدند اما این فرد جان خود را در همان لحظه تصادف از دست داده بود.

راننده‌ای عابر پیاده را زیر گرفت و از صحنه فرار کرد +تصاویر راننده‌ای عابر پیاده را زیر گرفت و از صحنه فرار کرد +تصاویر راننده‌ای عابر پیاده را زیر گرفت و از صحنه فرار کرد +تصاویر

به گزارش دیلی میل، این عابر پیاده 70 ساله در لحظه تصادف در حال عبور کردن از خیابان بوده است تا به سمت ماشین خود برود که راننده ون با خودروی سرقتی با سرعت بالا او را زیر می‌گیرد و از صحنه حادثه متواری می‌شود.

گفتنی است؛ مأموران پلیس کاندل پارک در سیدنی هنوز هیچ ردی از راننده و سارق فراری پیدا نکرده‌اند و در حال پیدا کردن سر نخی در صحنه تصادف هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سارق متواری پیرمرد 70 ساله را زیر گرفت +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..