تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویزا چیست؟

visa ویزا چیست؟هر ساله بیش از ۶۰ میلیون مسافر از دیگر کشور ها به آمریکا سفر می کنند. برخی از این مسافران برای مدت زمان کوتاهی به قصد تجارت یا تفریح در آنجا اقامت می کنند در حالی که برخی دیگر قصد دارند در آنجا به صورت دائمی اقامت داشته باشند. سیستم ویزا برای دنبال کردن میلیون ها مسافری که به آمریکا سفر می کنند طراحی شده است همچنین به عنوان یک راه برای کسانی است که می خواهند تابعیت آمریکا را بگیرند. آسمونی در این مقاله اطلاعات کلی در مورد ویزا برای شما خوبان تهیه می کند که در ادامه می خوانید.

دو نوع ویزا وجود دارد که می تواند برای خارجی هایی که به آمریکا می آیند صادر شود : ویزاهای مهاجرت (immigrant visas) و ویزاهای غیر مهاجرت (nonimmigrant visas). ویزای مهاجرت یا گریین کارت (green cards) برای کسانی که قصد اقامت دائم دارند صادر می شود.

ویزاهای غیر مهاجرت (nonimmigrant visas) برای کسانی است که می خواهند برای مدت زمان کوتاهی در آمریکا اقامت داشته باشند مانند توریست ها, دانشجویان بین المللی و کارگران موقت. اخز ویزای غیر مهاجرت ساده تر و سریعتر از گرین کارت است.

گرفتن ویزا در آمریکا هم مانند دیگر کارهای اداری احتیاج به کاغذ بازی های زیادی دارد و در اغلب اوقات شخص مورد نظر حداقل باید یک بار با پرسنل سفارت آمریکا مصاحبه کند. خود ویزا تنها یک برچسب یا تکه کاغذی است که داخل گذرنامه قرار می گیرد.

در یک ویزا تاریخ صدور و انقضا به همراه تعداد دفعات مجازی که شخص مسافر می تواند وارد آمریکا شود مشخص شده است.

همه اتباع خارجی برای سفر به آمریکا نیاز به ویزا ندارند. ۳۷ کشور از جمله بسیاری از کشور های اتحادیه اروپا در حال حاظر در برنامه ابطال-ویزا(visa-waiver program) هستند که به اتباع خارجی اجازه می دهد تا ۹۰ روز را بدون اخز اولین ویزا در آمریکا اقامت داشته باشند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویزا چیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..