تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آبرسانی با تانکر شایسته پایتخت انرژی کشور نیست

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری صبح جمعه در نشست با وزیر نیرو اظهار داشت: سهم ما از سد چم شیر که قرار بود ٥٠٠ میلیون متر مکعب آب به شهرستان های دیلم و گناوه اختصاص پیدا کند و اراضی بلوک‌های لیراوی و حیات داوود را آبیاری کند، از مسیر اولیه‌اش منحرف شده است.

وی ادامه داد: انتظار مردم استان از حضرتعالی این است که این سد به مسیر اولیه خود برگردد.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وضعیت آب شرب بوشهر بحرانی است و آمار و ارقامی که بعضی مدیران اعلام کردند واقعیت ندارد.

وی اضافه کرد: در تابستان شرمنده مردم بودم و با شرمندگی از تامین آب برای مردم شریف حوزه‌ام، در حوزه انتخابیه حضور پیدا می‌کردم.

عضو هیئت رییسه کمیسیون انرژی مجلس اظهار کرد: جناب وزیر، زیبنده نظام جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید نیست که در قطب انرژی کشور با تانکر آب مردم تامین شود.

وی افزود: انتظار من این است که همان نگاهی که به بوشهر در منافع ملی دارید نگاه منطقه‌ای هم داشته باشید.  

خدری خاطرنشان کرد: با توجه به نیاز شهرستان گناوه به شبکه برق و ایجاد اشتغال و آماده بودن زیرساخت‌ها، تقاضای توسعه نیروگاه سیکل ترکیبی و فاز دوم آن را دارم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آبرسانی با تانکر شایسته پایتخت انرژی کشور نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..