تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعضای کار کارگروه کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش مشخص شدند

به گزارش خبرنگار مهر، اولین جلسه ستاد عالی بازی‌ های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا و المپیک ۲۰۲۰ توکیو چهارشنبه هفته گذشته با حضور وزیر ورزش و معاونان وی همراه با کیومرث هاشمی و محمود خسروی‌ وفا روسای دو کمیته ملی المپیک و پارالمپیک و همچنین دبیرکل این دو کمیته تشکیل شد.

در این نشست مصوب شد که به منظور نظارت و بررسی برنامه فدراسیون‌های ورزشی برای شرکت در چهارمین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی (۲۲ اردیبهشت ماه تا اول خردادماه ۹۶ - باکو آذربایجان) و بازی‌های داخل سالن آسیا (شهریورماه ۹۶ - عشق آباد ترکمنستان) کارگروهی مشترک میان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش تشکیل شود تا ظرف مدت ۱۰ روز برنامه فنی فدراسیون ها را به منظور ارائه گزارش در دومین ستاد عالی بازی های آسیایی و المپیک مورد بررسی قرار دهد. 

در همین راستا کارگروه مشترک کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان با حضور اصغر رحیمی، شاهرخ شهنازی، نصرالله سجادی، فریبا محمدیان، عبدالحمید احمدی و علی رغبتی تشکیل و آغاز به کار کرد.

نخستین نشست این کارگروه تخصصی دوشنبه گذشته تشکیل شد. جلسات این کارگروه طی هفته آینده ادامه خواهد داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعضای کار کارگروه کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش مشخص شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..