تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چهاربانده شدن جاده سرچم-اردبیل ضروری است/کمبود مجتمع خدماتی

به گزارش خبرنگار مهر، علی رحمتی صبح جمعه در بازدید از این محور مواصلاتی به خبرنگار مهر گفت: یکی از ضرورت‌های ارتقا ایمنی جاده سرچم چهاربانده کردن بخش‌هایی از آن است.

وی افزود: اشکالات این جاده با امضای استاندار اردبیل به وزارت راه و شهرسازی ارجاع شده و امید می‌رود اعتبار مناسبی برای چهاربانده آن اختصاص یابد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان متذکر شد: در سرچم بخشی که در حوزه استحفاظی زنجان و آذربایجان شرقی واقع شده و همچنین از سمت دیگر آن تا تونل اول می‌تواند چهاربانده شود.

رحمتی تأکید کرد: در صورت اجرای این مهم تنها ۲۰ کیلومتر از جاده باقی می‌ماند و چهاربانده می‌تواند به ارتقا ایمنی جاده و کاهش تصادفات منجر شود.

وی با تأکید به اینکه از بدو بهره‌برداری این جاده تا مهرماه سال جاری ۳۹ نفر در ۲۵ فقره تصادف جان خود را از دست دادند، اضافه کرد: جاده سرچم یکی از کم تلفات ترین جاده‌های استان است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در خصوص وضعیت مجتمع‌های خدماتی این جاده گفت: به غیر از مجتمعی که از سوی میراث فرهنگی استان در کجل دایر شده هیچ مجتمع خدماتی وجود ندارد.

رحمتی این موضوع را یکی از ضعف‌های جاده دانست و افزود: عملیات احداث دو مجتمع در جاده آغاز شده است که مجتمع کنار تونل ۵۰ درصد و مجتمع قره قشلاق ۴۰ درصد پیشرفت دارد.

وی تأکید کرد: در عین حال مکانی برای نصب کانکس های پلیس‌راه تعبیه شده که تا چهار ماه آینده به اتمام می‌رسد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چهاربانده شدن جاده سرچم-اردبیل ضروری است/کمبود مجتمع خدماتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..