تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فردا؛ جلسه مهاجم مدنظر منصوریان و افتخاری

کد خبر: ۴۵۱۴۱۳

۶۸  بازدید

خبرگزاری تسنیم: سجاد شهباززاده، مهاجم ایرانی آلانیااسپور ترکیه یکی از گزینه‌های مدنظر علیرضا منصوریان برای حضور در استقلال در نیم‌فصل دوم است.

در این رابطه سیدرضا افتخاری، مدیرعامل باشگاه استقلال از خسرو حیدری که رابطه خوبی با شهباززاده دارد، خواسته است که با این بازیکن صحبت کند.


در صحبت‌های اولیه، حیدری به مسئولان باشگاه اطلاع داده است که شهباززاده اگر بخواهد به استقلال بازگردد، مشکل فسخ قرارداد با تیم ترکیه‌ای دارد که این سد باید از پیش روی مهاجم پیشین آبی‌ها برداشته شود.

افتخاری و منصوریان باز هم از حیدری خواسته‌اند که در مدت حضور شهباززاده در ایران مجدداً با این بازیکن صحبت کند.

همچنین قرار است فردا (شنبه) جلسه‌ای میان رضا افتخاری و شهباززاده در خصوص شرایط بازگشت مهاجم ایرانی آلانیااسپور به استقلال برگزار شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فردا؛ جلسه مهاجم مدنظر منصوریان و افتخاری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..