تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین واکنش ترامپ به اقدامات اوباما علیه روسیه

ساعت24-دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور منتخب آمریکا که پیش از این ارزیابی‌ها درخصوص حملات هکری روسیه علیه حزب دموکرات کشورش را کم اهمیت دانسته بود، در اظهارنظری بعد از اعلام تدابیر تنبیهی دولت اوباما علیه مسکو گفت، چند روز دیگر با مقامات اطلاعاتی دیدار خواهد کرد تا "اطلاعات به روزی درباره حقایق" کسب کند.

به گزارش  نیویورک تایمز، این نخستین پاسخ دونالد ترامپ به اقدام گسترده اخیر دولت باراک اوباما علیه روسیه از جمله با اخراج 35 دیپلمات روس است.

ترامپ در بیانیه‌ کوتاهش تاکید کرد: کشور ما باید به سمت مسائل بهتر و بزرگتر حرکت کند اما این مسائل باید به نفع کشور و مردم بزرگ ما باشند.

این بیانیه ترامپ شبیه حرف‌هایی است که اواخر روز چهارشنبه درباره طرح خود برای مقابله با روسیه مطرح کرد.  ترامپ در آن اظهارات نیز بر لزوم ایمنی بیشتر سیستم‌های کامپیوتری در آمریکا تاکید کرده بود.

همچنین پل راین، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا نیز گفت: تحریم‌های جدید آمریکا علیه روسیه باید از مدت‌ها قبل اجرا می‌شدند و همچنین اوباما را مقصر 8 سال سیاست شکست خورده در قبال روسیه دانست.

پل راین در بیانیه‌ای گفت: روسیه در منافع آمریکا شریک نیست و درحقیقت به شکل مدوام به دنبال تضعیف این منافع و گسترش بی‌ثباتی خطرناک در جهان بوده است.

جان مک‌کین و لیند سی گراهام، سناتورهای تندروی جمهوری‌خواه آمریکا نیز تاکید کردند که در کنگره به دنبال تحریم‌های سخت‌تر از چیزی که اوباما جستجو می‌کند، علیه روسیه خواهند بود.

ترامپ همچنین در پاسخ به یک اظهارنظر اخیر لیند سی گراهام درباره اینکه ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه باید شخصا به خاطر حملات سایبری مجازات شود، گفت: اطلاعی از اظهار نظر گراهام ندارد.

ترامپ گفت: من نمی‌دانم او چه کار می‌کند همانطور که می‌دانید او پیش از این علیه کاندیداتوری من در حزب جمهوری‌خواه کاندیدا شده بود.

ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین واکنش ترامپ به اقدامات اوباما علیه روسیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..