تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جمع شدن بساط فتنه گران با بصیرت مردمی

بصیرت مردمی در9دی بساط فتنه گران را جمع کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،آیت اله صادق آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه پنجشنبه شب درهمایش بصیرتی 9دی و یادواره شهدای روحانی درمصلای قدس آمل گفت: مردم انقلابی وایمانی ایران اسلامی در روزنهم دی ماه با بصیرت وعمق اعتقادات درونی شان ، بساط سران فتنه را که با حمایت مستقیم ازسوی آمریکا ودیگرکشورهای غربی به دنبال کودتا وانقلاب رنگی در جمهوری اسلامی بودند، را نقش برآب کردند وبرچیدند.

وی افزود:امروز هم برخی ازعناصر همین سران فتنه سال88 وضدانقلاب ها به رییس جمهورجدید آمریکا نامه نوشتند، که فشارتحریم ها را برایران بیشتر کند، تا این ملت ونظام زمین گیرشوند.

رییس قوه قضاییه با بیان اینکه گستاخی های این عوامل وعناصر وابسته به سران فتنه برای فشار به ملت ایران همچنان نییز ادامه دارد، گفت: تا زمانی که روحیه جهادی وشهادت طلبی این مردم وجود دارد، انقلاب اسلامی شکست ناپذیرخواهد بود.

آیت اله صادق آملی لاریجانی با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران مقتدرتر از گذشته در منطقه است وپناهگاه صلح وامنیت برای کشورهای مظلوم جهان تبدیل شده است، افزود: ایران اسلامی، براساس موازین اسلامی، اخلاقی به همه مسلمانان ومظلومان همسایه وجهان درحد توان خود کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جمع شدن بساط فتنه گران با بصیرت مردمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..