تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قطع مکرر سیستم ثبت‌ احوال در دفاتر پیشخوان دولت/ معطلی ۴ روزه متقاضیان کارت هوشمند ملی

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس، دفاتر پیشخوان خدمات دولت سرویس‌های متعددی را از دستگاه‌های اجرایی به متقاضیان ارائه می‌کنند.

هر از گاهی با قطع سیستم سراسری برخی از سازمان‌های خدمات‌دهنده به دفاتر پیشخوان، ارائه خدمات به متقاضیان آن خدمت غیر ممکن می‌شود.

اخیرا نیز به دلیل اختلال و قطع مکرر سیستم سازمان ثبت احوال در دفاتر ارایه کننده این خدمات، چند روزی است متقاضیان دریافت کارت ملی معطل شده‌اند.

یکی از متقاضیان دریافت کارت ملی در این باره به خبرنگار فارس گفت:‌ ثبت نام برای دریافت کارت ملی هوشمند پس از تکمیل فرم، نیازمند انگشت‌نگاری و عکسبرداری از چهره است.

این مراجعه کننده ادامه داد: در 4 روز متوالی مراجعه به دفتر پیشخوان مربوطه به دلیل قطعی سیستم هنوز امکان انگشت‌نگاری و عکسبرداری فراهم نشده است و به این ترتیب ثبت‌نام کار ملی هوشمند پس از چهار روز مراجعه به دفتر پیشخوان ممکن نشده است.

درباره تداوم این اختلال، علی فلاح حقیقی رئیس کانون کشوری دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیر دولتی توضیح داد: به دلیل به روز رسانی سیستم‌های ثبت احوال برای افزایش ظرفیت، سیستم با اختلال همراه است.

انتهای پیام/آ

http://fna.ir/Z6PFYH اخبار مرتبط توقف رسیدگی به پرونده‌ مالیات‌ غیرمتعارف و جرائم مالیاتی دفاتر پیشخوان دولت95/08/26 - 09:23ثبت‌نام کد یکتای هویت ورزش برای مربیان و داوران از آبان در دفاتر پیشخوان95/07/25 - 16:12ارائه خدمات وزارت ورزش و جوانان در دفاتر پیشخوان از هفته آینده95/07/14 - 11:14حل مشکل ضمانت‌نامه دفاتر پیشخوان دولت/ آزادسازی 50 میلیارد تومان تضمین با تجمیع ضمانت‌ها95/07/24 - 13:24۳ مشکل اساسی دفاتر پیشخوان دولت/ تکلیف یکپارچه‌سازی دفاتر دستگاه‌ها بر زمین ماند95/07/18 - 02:40سرویس پرداخت آنلاین دفاتر پیشخوان دولت به حالت عادی بازگشت95/06/21 - 10:52اختلال در سرویس های پرداخت آنلاین تمامی دفاتر پیشخوان دولت95/06/20 - 10:16آغاز ساماندهی و ممیزی دفاتر پیش‌خوان دولت/ در صورت عدم به‌روزرسانی اطلاعات درگاه، دسترسی دفتر قطع می‌شود95/06/15 - 12:36 نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قطع مکرر سیستم ثبت‌ احوال در دفاتر پیشخوان دولت/ معطلی ۴ روزه متقاضیان کارت هوشمند ملی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..