تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رکوردشکنی در برادوی / «شیر شاه»‌ سرانجام شکست خورد

رکوردشکنی در برادوی / «شیر شاه»‌ سرانجام شکست خورد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در سال ۲۰۱۶ رکورد فروش کلی برادوی نیز به لطف فروش شگفت‌انگیز «همیلتون» شکسته شد. قیمت برخی بلیت‌های پرمیوم این نمایش تا هزار دلار هم رسیده بود.  

فروش برادوی در سال ۲۰۱۶ میلادی به رقم بی‌سابقه یک میلیارد و ۳۶۷ میلیون دلار رسید. پیش از این بیشترین فروش برادوی در سال ۲۰۱۴ ثبت شده بود. فروش نمایش‌های برادوی در سال ۲۰۱۴، یک میلیارد و ۳۶۲ میلیون دلار بود.

در این میان سهم موزیکال تاریخی «همیلتون» به کارگردانی لیل‌مانوئل میراندا بیش از باقی نمایش‌های برادوی بود. این نمایش در سال ۲۰۱۶ به فروشی برابر با ۱۰۵ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار دست پیدا کرد و بیش از ۵۵۰ هزار نفر تماشاگر داشت.

به غیر از موزیکال لیل‌مانوئل میراندا تنها نمایشی که سال گذشته بیش از ۱۰۰ میلیون دلار فروش داشت، نمایش «شیر شاه»‌ از کمپانی دیزنی بود. این نمایش که با ۱۰۳ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار دومین نمایش پرفروش سال شد، در تعداد تماشاگران از «همیلتون» پیشی گرفت. «شیر شاه‌» نزدیک به  ۷۰۰ هزار تماشاگر داشت. (اختلاف فروش دو نمایش ناشی از اختلاف قیمت بلیت‌های پرمیوم و گنجایش متفاوت سالن‌های محل اجرای آن‌ها است.)

«شیر شاه» که سال آینده برای بیستمین سال پیاپی در برادوی روی صحنه خواهد رفت، سه سال پیاپی عنوان پرفروش‌ترین نمایش برادوی را در اختیار داشت.

البته «شیر شاه» از نظر تعداد تماشاگران هم نتوانست در برادوی صدرنشین شود و نمایش «شرور» در چهاردهمین سالگرد به صحنه رفتن در برادوی با بیش از ۷۱۹ هزار نفر تماشاگر در رده نخست ایستاد. «شرور» با فروش ۸۹ میلیون دلاری سومین نمایش پرفروش سال بود.

رده چهارم پرفروش‌ترین نمایش‌های برادوی نیز به یک محصول دیزنی تعلق دارد. نمایش موزیکال «علاءالدین» با ۷۸ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار فروش بیش از ۶۹۹ هزار نفر تماشاگر داشت. فهرست پنج نمایش پرفروش سال در برادوی با نمایش «کتاب مورمون» به انتها می‌رسد. این نمایش با ۴۵۳ هزار تماشاگر به فروشی برابر با ۷۰ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار دست پیدا کرد.

از دیگر نمایش‌های پرفروش سال گذشته می‌توان به «مدرسه راک» موزیکال تازه اندرو لوید وبراشاره کرد که با فروشی برابر با ۵۳ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار به انتهای سال رسید. «شبح اپرا»، «گربه‌ها»، «ویولن‌نواز روی بام»، «رنگ بنفش» و «خدمتکار»‌ دیگر پرفروش‌های سال ۲۰۱۶ در برادوی بودند.

منبع:‌ هالیوودریپورتر / ۲۹ دسامبر

58241




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رکوردشکنی در برادوی / «شیر شاه»‌ سرانجام شکست خورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..