تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترامپ متن سخنرانی مراسم تحلیفش را خودش می نویسد!

به گزارش افکارنیوز،

دونالد ترامپ – رئیس جمهور منتخب آمریکا – در استراحتگاهی در ایالت فلوریدا به بازدیدکنندگان اعلام کرده است قصد دارد متن سخنرانی مراسم تحلیف را خودش بنویسد. وی همچنین گفته است می‌خواهد از سخنرانی‌های "رونالد ریگان" و "جان اف کندی" – روسای جمهور اسبق آمریکا – الهام بگیرد.

بر اساس گفته‌های فردی که شخصا با دونالد ترامپ در استراحتگاه "مار لاگو" صحبت کرده است، رئیس جمهور منتخب آمریکا به مهمانان گفته رویگان سبکی فوق‌العاده داشته است. وی همچنین نزدیک بودن صدمین سالگرد تولد کندی را یادآور شده است.

وی همچنین در ایالت فلوریدا بر مسئله سلامت و بهداشت کهنه‌سربازان ارتش آمریکا تمرکز کرده و به بازدیدکنندگان گفته است این امر یکی از اولویت‌های دولت آینده‌اش خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترامپ متن سخنرانی مراسم تحلیفش را خودش می نویسد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..